Realizacje
-
Audi A4 B6 2.5 TDI | Stage 2 | 180 KM / 370 Nm ➡ 250 KM / 513 Nm
Audi A4 B6 to popularny przedstawiciel segmentu D producenta z Ingolstadt. Opisywany egzemplarz wyposażono w wysokoprężny, sześciocylindrowy silnik V6 o oznaczeniu AKE. Fabryczne osiągi to 180 koni mechanicznych i 370 Nm momentu obrotowego. Za zasilanie jednostki napędowej odpowiada pompa rotacyjna VP44 z blokadą maksymalnej dawki. Wygenerowany moment obrotowy na asfalt przenosi napęd na wszystkie koła…
-
BMW E83 X3 20d | Stage 1 | 177 KM / 350 Nm ➡ 211 KM / 412 Nm
BMW E83 to drugi model z serii X, określany przez producenta jako SAV (Sports Activity Vehicle). Opisywany egzemplarz to model po liftingu. Wyposażony w wysokoprężny czterocylindrowy silnik N47D20 o mocy 177 koni mechanicznych i 350 Nm momentu obrotowego. W tym nadwoziu można odczuć niedosyt momentu obrotowego. Z tego właśnie powodu właściciel zdecydował się na bezpieczną…
-
BMW E39 530D | Stage 1 | 193 KM / 410 Nm ➡ 216 KM / 501 Nm
Opisywany egzemplarz BMW serii 5 E39 wyposażono w wysokoprężny sześciocylindrowy silnik w układzie rzędowym M57D30 o mocy 193 koni mechanicznych i 410 Nm momentu obrotowego. Samochód przyjechał po nieudanej modyfikacji która powodowała drgania przy przyspieszaniu i wysokie spalanie. W związku z tym pierwszą czynnością którą wykonałem to przywrócenie sterownika do stanu fabrycznego. Pomiary które wykonałem…
-
BMW E61 525D | Stage 1 | 177 KM / 400 Nm ➡ 211 KM / 482 Nm
BMW E61 to piąta generacja serii 5 w wersji kombi. Opisywany egzemplarz wyposażono w wysokoprężny sześciocylindrowy silnik w układzie rzędowym M57D25TÜ o mocy 177 koni mechanicznych i 400 Nm momentu obrotowego. W tym przypadku sprzężony jest z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26. Po odczytaniu kalibracji okazało się że samochód poddano wcześniej nieprofesjonalnej modyfikacji, wykonanej…
-
BMW E65 730D | Stage 1 | 231 KM / 520 Nm ➡ 270 KM / 620 Nm
BMW E65 to przedstawiciel flagowej serii 7 bawarskiego producenta. Opisywany egzemplarz to model po liftingu, który drastycznie zmienił jego wygląd. Egzemplarz ten wyposażono w wysokoprężny, sześciocylindrowy silnik w układzie rzędowym M57D30TÜ2 o mocy 231 koni mechanicznych i 520 Nm momentu obrotowego. Wraz z automatyczną skrzynię o sześciu przełożeniach ZF 6HP26 stanowi komfortowy tandem. Przy masie…