BMW E91, to popularna seria 3 w praktycznej wersji Touring. Opisywany egzemplarz napędza dwulitrowy wysokoprężny silnik M47D20TÜ2o mocy 163 koni mechanicznych i 340 Nm momentu obrotowego. W tym przypadku za zasilanie odpowiada układ wtryskowy Common Rail firmy Bosch, zaś za doładowanie turbosprężarka Mitsubishi TF035. Moc trafia na tylną oś poprzez sześciobiegową, manualną skrzynię biegów. Dzięki… Czytaj dalej BMW 320d E91 | Stage 1 | 163km 340Nm ➡ 193km 424Nm
Opel Astra K 1.4T | Stage 1 | 125km 245Nm ➡ 183km 270Nm
Opel Astra piątej generacji, oznaczonej jako K zaprezentowano po raz pierwszy w 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Pojazd zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2016. Jako reprezentant segmentu C konkurował z takimi modelami jak Ford Focus, Honda Civic, Renault Mégane czy Volkswagen Golf. Opisywany egzemplarz napędza silnik B14XFL, który jest ewolucją dobrze znanego silnika… Czytaj dalej Opel Astra K 1.4T | Stage 1 | 125km 245Nm ➡ 183km 270Nm
Opel Mokka A 1.4T | Stage 1 | 140km 240Nm ➡ 171km 258Nm
Opel Mokka pierwszej generacji po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2012 roku. Samochód ten jest pierwszym miejskim crossoverem w gamie Opla. Początkowo samochód w palecie Opla pełnił rolę auta pozycjonowanego niżej od kompaktowego SUV-a Antary. Na rynku amerykańskim oraz chińskim oferowano ją jako Buick Encore, a w Wielkiej Brytanii tradycyjnie pod… Czytaj dalej Opel Mokka A 1.4T | Stage 1 | 140km 240Nm ➡ 171km 258Nm
Alfa Romeo 147 1.9 JTD | Stage 2 | 140km 305Nm ➡ 238km 499Nm
Romeo 147 to kompaktowy model w segmencie C, który w 2000 roku po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie. W 2001 roku otrzymała tytuł Samochodu Roku w Europie. Opisywany pojazd napędza wysokoprężny silnik konstrukcji JTD o pojemności 1.9l i mocy 140km oraz 305Nm momentu obrotowego. Właściciel opisywanej Alfy wprowadził wiele modyfikacji, pozwalających wygenerować… Czytaj dalej Alfa Romeo 147 1.9 JTD | Stage 2 | 140km 305Nm ➡ 238km 499Nm
Audi A7 C7 3.0 TFSI | Stage 1 | 310km 440Nm ➡ 405km 509Nm
Audi A7 Sportback to samochód klasy wyższej produkowany od 2010 roku. Zbudowany na tej samej płycie podłogowej co Audi A6 C7. W porównaniu z A6 model ten jest niższy, szerszy i nie ma ramek wokół szyb w drzwiach. Standardem był napęd na cztery koła realizowany za pomocą międzyosiowego mechanizmu różnicowego Torsen. Nadwozie w dużym stopniu wykonano z aluminium.… Czytaj dalej Audi A7 C7 3.0 TFSI | Stage 1 | 310km 440Nm ➡ 405km 509Nm
Fiat Bravo II 1.4 T-Jet | Stage 2 | 150km 230Nm ➡ 258km 333Nm
Fiat Bravo drugiej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2007 roku w Rzymie. Pojazd był następcą modelu Stilo, który to z kolei zastąpił Bravo/Bravę pierwszej serii. Bravo oferowano wyłącznie w wersji z pięciodrzwiowym nadwoziem typu hatchback, zamiast jak w pierwszej generacji – trzydrzwiowym. Samochód ten cechował się smukłą sylwetką (o korzystnym kształcie pod względem aerodynamicznym,… Czytaj dalej Fiat Bravo II 1.4 T-Jet | Stage 2 | 150km 230Nm ➡ 258km 333Nm
Alfa Romeo 159 1.9 JTD | Stage 1 | 150km 320Nm ➡ 190km 402Nm
Alfa Romeo 159 to kolejny model w segmencie D, który w 2005 roku zastąpił 156, z którym dzieli kilka rozwiązań technicznych. Samochód ten zaprojektował Giorgetto Giugiaro we współpracy z Centro Stile Alfa Romeo. Opisywaną Alfę napędza klasyczna, niezawodna konstrukcja Fiata – 1.9 JTDm o mocy 150km oraz 320Nm momentu obrotowego. Pierwsze podejście wykazało problemy z… Czytaj dalej Alfa Romeo 159 1.9 JTD | Stage 1 | 150km 320Nm ➡ 190km 402Nm
Audi A4 B7 2.0 TDI | Stage 1 | 170km 350Nm ➡ 200km 413Nm
Audi A4 trzeciej generacji, oznaczone jako B7 zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2004 roku jako konkurencja dla Mercedesa klasy C W203, czy BMW Serii 3 E90. Audi A4 B7 to tak naprawdę poprzednia generacja, ale z kilkoma modyfikacjami. Główna konstrukcja jest taka sama. Zmiany widać przede wszystkim na zewnątrz. Od początku dostępne w dwóch wersjach:… Czytaj dalej Audi A4 B7 2.0 TDI | Stage 1 | 170km 350Nm ➡ 200km 413Nm
Opel Antara 2.0 CDTi | Stage 1 | 150km 320Nm ➡ 180km 407Nm
Opel Antara to kompaktowy SUV, produkowany od 2008 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej GM Theta, którą dzielił między innymi ze swoim koreańskim pierwowzorem, Daewoo Winstormem. Opel Antara powstał w ramach koncernu General Motors w ścisłej współpracy z wówczas bratnią marką Chevrolet. Z tego powodu jest technicznie bliźniaczą konstrukcją wobec równolegle debiutującego modelu Captiva. Napędza… Czytaj dalej Opel Antara 2.0 CDTi | Stage 1 | 150km 320Nm ➡ 180km 407Nm
BMW E90 320d | Stage 1 | 163km 340Nm ➡ 194km 393Nm
BMW E90 to samochód klasy średniej, należący do segmentu D, który zadebiutował pod koniec 2004 roku. W 2006 roku E90 zdobył tytuł Światowego Samochodu Roku. Wersję 320d wyposażono w silnik M47D20TÜ2, czyli czterocylindrową jednostkę o pojemności 2.0l i mocy 163km. Za zasilanie odpowiada układ wtryskowy Common Rail firmy Bosch, zaś za doładowanie turbosprężarka Mitsubishi TF035.… Czytaj dalej BMW E90 320d | Stage 1 | 163km 340Nm ➡ 194km 393Nm