Realizacje
-
BMW E61 525d | Stage 1 | 177 KM / 400 Nm ➡ 220 KM / 464 Nm
BMW E61 to piąta generacja serii 5 w nadwoziu typu kombi. Opisywany egzemplarz wyposażono w wysokoprężny sześciocylindrowy silnik w układzie rzędowym M57D25TÜ o mocy 177 koni mechanicznych i 400 Nm momentu obrotowego. Silnik ten połączono z manualna skrzynią biegów. Modyfikację wykonałem w taki sposób, aby nie przekraczać granic bezpieczeństwa zawartych w danych technicznych osprzętu. Efekt…
-
Alfa Romeo 156 2.4 JTDm | Stage 2 | 175 KM / 385 Nm ➡ 271 KM / 569 Nm
Alfa Romeo 156 to samochód segmentu D zaprojektowany w sportowym duchu. Opisywana 156 to wyjątkowy egzemplarz, który uprzednio poddano modyfikacji w Friedrichshafen przez firme Pogea Racing. Przykuwający uwagę pakiet stylistyczny uzupełnia przelotowy wydech, wydajniejszy układ hamulcowy i dolotowy z większym intercoolerem, a także hybrydowa turbosprężarka. Modyfikacje mechaniczne wykonał właściciel z należytą starannością i profesjonalnym ich…
-
Citroën C-Crosser 2.2 HDI | Stage 1 | 156 KM / 380 Nm ➡ 193 KM / 423 Nm
Citroën C-Crosser to tak naprawdę solidna japońska konstrukcja jaką jest Mitsubishi Outlander. Napędza go Diesel 2.2 HDI o mocy 156 koni mechanicznych i momencie 380 niutonometrów, oznaczony jako DW12MTED4. Opisywany silnik wyposażono w system Common Rail III generacji firmy Bosch z precyzyjnymi wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. Znalazła się tam także turbosprężarka z elektrycznie sterowaną zmienną geometrią Garrett…
-
Peugeot 308 I 1.6 HDI | Stage 1 | 109 KM / 230 Nm ➡ 141 KM / 300 Nm
Peugeot 308 pierwszej generacji to samochód kompaktowy (segment C) produkowany na rynku europejskim w latach 2007-2013. Opisywany egzemplarz to wersja SW wyposażona w wysokoprężny silnik 1.6 o mocy 109 koni mechanicznych i momencie 230 niutonometrów. Jednostka napędowa DV6TED4 to wspólna konstrukcja francuskiego koncernu PSA i Forda. Szeroko stosowana w samochodach Peugeot, Citroën, Ford, Mazda, Volvo,…
-
BMW E60 530xd | Stage 1 | 235 KM / 500 Nm ➡ 291 KM / 631 Nm
BMW E60 to piąta generacja serii 5 w nadwoziu sedan. Opisywany egzemplarz wyposażono w wysokoprężny sześciocylindrowy silnik w układzie rzędowym. Silnik M57D30TÜ2 cechuje moc 235 koni mechanicznych i 500 Nm momentu obrotowego. W tym przypadku napęd na cztery koła przenosi sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 6HP26Z we współpracy z systemem xDrive. M57D30TÜ2 to kolejna modyfikacja…