Realizacje
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTD | Stage 1 | 120 KM / 280 Nm ➡ 160 KM / 374 Nm
Dzisiejsza Alfa Romeo wyposażona jest w czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 1.9 litra w wersji CF4 o mocy 120 koni mechanicznych. Przed modyfikacją wykonałem pomiary parametrów, które wykazały bardzo dobry potencjał do modyfikacji. Silnik nie był wyeksploatowany, a osprzęt funkcjonował prawidłowo, dzięki czemu mogłem pozwolić sobie na mocniejszą modyfikację. Oprócz tego, wyłączyłem problematyczny układ recyrkulacji,…
-
Fiat Bravo 2.0 MultiJet II | Stage 2 | 165 KM / 360 Nm ➡ 231 KM / 490 Nm
Opisywany Fiat Bravo, wyposażony jest we flagowy czterocylindrowy silnik wysokoprężny włoskiej produkcji. Jest to dwulitrowy silnik MultiJet drugiej generacji o mocy 165 koni mechanicznych i 360 niutonometrów momentu obrotowego. Właściciel pojazdu dokonał w nim szereg modyfikacji i usprawnień, aby przygotować go do sporego przyrostu mocy i momentu obrotowego. Do wykonanych modyfikacji należy między innymi hybrydowa…
-
Alfa Romeo GT 1.9 JTD | Stage 1+ | 140 KM / 305 Nm ➡ 185 KM / 390 Nm
Dzisiejsza członkini klubu Alfaholicy napędzana jest jednym z najlepszych silników wysokoprężnych włoskiej konstrukcji, który śmiało może konkurować z niemieckim TDI. Jest to silnik 1.9 JTD w wersji CF3 o mocy 140 koni mechanicznych. W samochodzie tym zostały wykonane drobne modyfikacje mechaniczne takie jak wydech przelotowy czy sportowa wkładka filtra powietrza. Początkowe pomiary i logi wykazały…
-
Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet | Stage 2 | 90 KM / 200 Nm ➡ 143 KM / 280 Nm
Opisywany Fiat to popularny na naszym rynku przedstawiciel segmentu B – model Grande Punto. Skonstruowany przy współpracy z koncernem GM, wiele komponentów dzieli z Oplem Corsą D. Egzemplarz ten napędzany jest cechującym się wysoką kulturą pracy i niskim spalaniem, najmniejszym czterocylindrowym silnikiem Diesla świata. Ma on pojemność 1.25 litra i generuje moc 90 koni mechanicznych…
-
Mercedes E320 CDI | Stage 1 | 204 KM / 500 Nm ➡ 243 KM / 550 Nm
Opisywany Mercedes to znana E klasa generacji W211, model E320 CDI napędzana wysokoprężną 6 cylindrową rzędową jednostką OM648 o mocy 204 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Silnik ten sparowany jest z automatyczną skrzynią biegów 5G-Tronic 722.6 typu W5A 580. Zgodnie z życzeniem właściciela nie przekraczałem wartości momentu obrotowego 550-560 Nm (limit skrzyni biegów to…